نقش روابط عمومی در پروژه های عمرانی جدی گرفته شود

یزدفردا "سرویس خبر دولت :استانی:دبير شوراي هماهنگي روابط عمومي هاي شهرستان تفت در دومين نشست اعضاي اين شورا و خبرنگاران تفت با روساي ادارات خواستار جدي گرفتن نقش روابط عمومي در پروژه هاي عمراني شد.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري تفت "علي احمديان" در دومين نشست شورا كه به ميزباني اداه راه و ترابري اين شهرستان برگزار شد ضمن يادآوري نقش روابط عمومي و ارتباطات در پروژه هاي عمراني خواستار پيش بيني پيوست اطلاع رساني و روابط عمومي در تهيه طرح ها و پروژه هاي عمراني شد. مسئول روابط عمومي فرمانداري ضمن تقدير از رئيس و مسئول روابط عمومي اداره راه و ترابري تفت به خاطر توجه ويژه به مقوله روابط عمومي و ميزباني اين نشست خواستار تغيير و تحول اساسي در بحث روابط عمومي هاي شهرستان شد.

وي ضمن انتقاد از عدم همكاري برخي از مسئولان و روابط عمومي هاي اين شهرستان در برنامه هاي روابط عمومي گفت: در زماني كه دنيا به سوي علم IT و روابط عمومي الكترونيك پيش مي رود متاسفانه برخي ادارات هنوز از روابط عمومي سنتي نيز عقب تر هستند و هيچ گونه تلاشي در راستاي فعاليت هاي اطلاع رساني، تبليغات و گراميداشت مناسبت هاي مختلف ندارند.

وي ضمن بيان نقش موثر رسانه ها در اطلاع رساني و آگاه سازي مردم، از مسئول روابط عمومي اداره راه خواست تا با برقراري تعامل مناسب با خبرنگاران شهرستان در راستاي انجام نقش اصلي روابط عمومي يعني ارتباط با مردم، كاركنان، مدير و انتقال مسائل و مشكلات تلاش نمايد.

رئيس اداره راه و ترابري شهرستان تفت نيز ضمن تقدير و تشكر از برگزاري اين نشست جايگاه ارزنده روابط عمومي را در ادارات يادآور و براي هر گونه همكاري براي پيشبرد اهداف و برنامه هاي روابط عمومي اعلام آمادگي كرد.

"سعادت كافي" كمبود نيرو و امكانات را دو مشكل اصلي اين اداره عنوان كرد و افزود: اين دو عامل باعث شده است تا در انجام برخي فعاليت هاي روابط عمومي كه به نفع خود اين اداره نيز بوده است تعلل شود.

وي با اعلام اينكه شهرستان تفت بيشترين راه را بعد از شهرستان طبس در استان دارا مي باشد از مسئولان خواست تا اعتبار بيشتري را براي پروژه هاي راه اين شهرستان در نظر بگيرند.

رئيس راه و ترابري تفت به روز اول دي ماه روز راهدار اشاره و از اعزام و آماده باش 5 اكيپ طرح زمستاني در جاده هاي مختلف شهرستان خبر داد و افزود: درشهرستان تفت 299 كيلومتر راه اصلي و 650 كيلومتر راه فرعي وجود دارد.

وي در ادامه به اهم فعاليت هاي اين اداره در 9 ماهه گذشته پرداخت و از مردم خواست تا نسبت به رعايت حريم جاده ها و نريختن نخاله هاي ساختماني با اين اداره همكاري نمايند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا